Перейти до основного вмісту

Як віднадити вухасту "синичку"

Щороку з настанням холодів я підвішую сало на сусідській абрикосі на проти кухонного вікна, щоб було чим синичкам поласувати, а нам мати більш динамічний вигляд за вікном.

Синички літають не маленькими зграйками, тож щоб їм було зручно без гармидеру, я почепив на дротиках пару кусків сала.

Фото ілюстративне, так було минулого року

І от в один день, я помітив відсутність синичок у їх традиційний час обіду, а на самому дереві якийсь рух. Придившись, я помітив чужого кота який лазив по дереву і уважно придивлявсь до розвішаного сала. Я його навіть встиг сфотографувати перед тим, як він зі скочив з абрикоси і побіг до вулиці.
Я потім показав це фото рідні, сказавши, що ось така пухнаста і вухаста "синичка" до нас була завітала, але спіймала облизня.
В мене була думка, що невдача  у спробі поцупити сало котом, підтвердила правильність розміщення сала на дереві - ворони, сороки та коти не дістануть. Будуть клювати лише синички.

Але через пару днів я почув сміх рідні. І коли, завершивши справи, підійшов на кухню, то мені сказали, що кіт поцупив кусок сала. 

Виявляється попередня невдала спроба, була "розвідка боєм".

Моїм вдалося зняти цей процес на фото.

Спочатку кіт крутився біля сала, яке висіло зліва.

Потім перебравсь до куска, яке висіло справа, і до якого йому вдалось дотягнутись.


Йому вдалося відірвати сало від дротика.

І потім втекти з "впольованим"

Через пару днів він знову з'явивсь та крутивсь біля сала яка висіло зліва.



Побачивши нас, він, не поспішаючи, зліз з абрикоси і побіг по своїх справах.
Я подумав, якщо, як мінімум, 3 спроби зірвати те сало виявились невдалими у кота, то в нього пропаде бажання до нього добратись, але я знову помиливсь...
Наступного дня я побачив, що сало відсутнє....

Тоді я вирішив почепити сало на сітку біля абрикоси, як це робив у 2018р., але вище.
Фото 2018р.

Знову почепив два куски сала.
Через пару днів зникло, яке було розміщено трохи нижче, а ще через пару і останнє.

От тепер думаю, де б його так примостити сало, щоб і самому було легко вішати і щоб котяра не дістав.

Якщо дочитали текст, дайте, будь ласка, відповідь на питання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Закон переміг справедливість

В невеликій поліській міській громаді в перших числах листопаду місцева територіальна виборча комісія (ТВК) завершила введення даних з дільничних протоколів по виборах міської ради. Система опрацювала введені дані і видала протокол та форми з результатами виборів, а адмін передав ці документи голові ТВК. Побачене в документах глибоко зачепило почуття справедливості, яке у більшості українців гіпертрофована. Не згодна з отриманими результатами, голова ТВК почала розбиратись з адміном, чому такий вийшов несправедливий результат. Не отримавши від адміна відповідь, яка б влаштовувала голову ТВК, вони вирішили звернутися до співробітників підтримки системи.   У обговоренні з консультантом було розглянуто два питання. Перше стосувалось кандидатів які отримали 25% і більше виборчої квоти. Спочатку голова ТВК відстоювала думку, що всі хто отримав 25%   і більше виборчої повинні отримати мандат. Потім, що вони повинні отримати в першу чергу, бо так вчили на семінарах для членів ТВК.

«Старі пеньки» у правовому полі України

Відзначання Дня Конституції України, традиційно піднімає хвилю цитування фраз типу: «законодавство у нас добре, просто треба, щоб його виконували». На мою думку «якісне українське законодавство» це такий же міф, як і «перша в Європі Конституція Пилипа Орлика». Адже невиконання норм, прописаних у правових актах, як правило і свідчить, про їх низьку якість. Серед ряду причин, чому закладені норми не виконуються, є те, що автори не враховують ресурси часові, кадрові, фінансові та ін.), які потрібні для їх впровадження. Я думаю українські підприємці з великою «радістю» згадують, як були внесені зміни у законодавство, які розділяли ФОПів на категорії, чи вимагали здачу звіту по ЄСВ до податкової. А податківці не встигали, за відведений термін, фізично опрацювати подані документи. Що в свою чергу провокувало спроби, через своїх людей та «подарунок», обійти чергу, до бійок у чергах та пікетування відділень податківців. Віра в те, що в якихось схронах сидить достатня кількість високоякісних по

Процедурні «підводні камінці» у Виборчому кодексі.

Прикриваючись благородною метою «знищити корупційну мажоритарку» був прийнятий Виборчий кодекс. Який, м’яко кажучи, був написаний з огріхами.  Тепер же, прикриваючись благородною метою «виправити огріхи у Виборчому кодексі» в нього вносять правки, серед яких, є і такі, що змінюють правила проведення виборів. Як існуючі норми у ВК дозволяли маніпулювати на виборах до Верховної Ради, я писав раніше . Схоже може бути і на місцевих. А як цьому сприяють пропоновані зміни – писали мої знайомі. Тому це я повторювати не буду, а зверну увагу на «підводні камінці» у процедурних питаннях. Бо, якщо серед понад 3000 поданих правок, не буде таких, які вирішують знайдені мною проблеми, то можуть виникнуть ситуації, які зірвуть виборчий процес у певних територіях, або спровокують конфлікти чи бардак. Правда у нас у цьому, традиційно, звинуватять ЦВК, а не тих хто цей ВК писав, просував та голосував. На передкарантинному круглому столі 10 березня 2020р. «Реформування законодавства, що регулює міс